Ο Άγγελος Πατσιάς έλαβε το πτυχίο του δασκάλου από το Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης του Δημοκρίτειου Πανεπιστημίου Θράκης το 2007. Υπηρετεί ως δάσκαλος σε δημοτικά σχολεία της Κρήτης από το 2008, ενώ από το 2010 είναι Διευθυντής στο 4/Θ Δ.Σ. του Φουρφουρά στο Ρέθυμνο (
http://fourfourasweb.wordpress.com).
Στόχος του είναι να εφαρμόσει καινοτόμους μεθόδους μαθητοκεντρικής διδασκαλίας μέσα από ένα δίκτυο συνεργασιών με άλλα σχολεία από την Ελλάδα και το εξωτερικό. Μέσα σε αυτό το πλαίσιο έχει προχωρήσει α) στην πρόταση, τον σχεδιασμό και τον συντονισμό ενός δικτύου ορεινών Σχολείων με τίτλο “Σχολικό Δίκτυο των Ορέων, το οποίο ενώνει τόπους και παραδόσεις”, με σκοπό τη δημιουργία κοινού κώδικα επικοινωνίας μεταξύ μαθητών από διαφορετικούς τόπους καθώς και τη γνώση, παραγωγή και προώθηση τοπικών προϊόντων βελτιώνοντας πολλές φορές το ίδιο το προϊόν (
http://orinodiktio.wordpress.com), β) στην πρόταση, τον σχεδιασμό και τον συντονισμό ενός δικτύου σχολείων με το όνομα “Τα Σχολεία της Φύσης και των Χρωμάτων” για τη δημιουργία πρότασης ενός νέου τύπου σχολείου προσαρμοσμένου στις ανάγκες μιας σύγχρονης κοινωνίας που δε δίνει βάση μόνο στο γνωστικό κομμάτι αλλά και στον κοινωνικό και οικολογικό χαρακτήρα του σχολείου, στη δημοκρατικότητα που πρέπει να προάγει καθώς και φυσικά στη φύση των παιδιών που είναι δεμένη με το παιχνίδι (
http://www.schoolsofnatureandcolors.org)
- Έχει συμμετάσχει στα ευρωπαϊκά Δίκτυα Creative Little Scientists, Open Discovery Space, Primary Science Network.
- Έχει δημιουργήσει την εκπαιδευτική τηλεόραση Φουρφουράς.tv με πρωταγωνιστές μαθητές η οποία αποτελεί κομμάτι της εξωστρέφειας του σχολείου, ενίσχυσης της φωνής των μαθητών, ενώ με τις εκπομπές του παρουσιάζονται θέματα επιστημών και τεχνών, με τρόπο που μόνο τα παιδιά ξέρουν (http://fourfourastv.blogspot.gr).
- Έχει δημιουργήσει το Μαθητικό Μουσείο Προφορικής Ιστορίας στο οποίο διασώζονται προσωπικές ιστορίες των ηλικιωμένων του τόπου.
- Έχει εισάγει την εκπαιδευτική ρομποτική στην εκπαιδευτική πράξη ήδη από το 2010.
- Έχει εισάγει τεχνολογίες του MIT στη εκπαιδευτική πράξη (makey makey, Scratch).
- Έχει πραγματοποιήσει εβδομαδιαία μαθητικά συμβούλια σύμφωνα με τα ακριβή πρότυπα του Summerhill, σύμφωνα με τα οποία καθορίζεται η πορεία του σχολείου όπου και λύνονται όλα τα ζητήματα. Η ψήφος του διευθυντή είναι ισάξια με του μαθητή.
- Έχει μεταφέρει στα ελληνικά την ιδέα ενός νέου org ώστε να ανακαλύψουν τις κλίσεις τους όλα τα ελληνόπουλα (http://dimfourf.wix.com/diyfourfoura).
- Είναι μέλος της ερευνητικής ομάδας σύστασης του Ψηφιακού Μουσείου Ελληνικής Προφορικής Ιστορίας το οποίο στοχεύει στην ανάδειξη των νεοελληνικών διαλέκτων και στη χρήση τους στην εκπαίδευση στο πλαίσιο της γλωσσικής διδασκαλίας.
Έχει δώσει διάφορες προσκεκλημένες ομιλίες και έχει τιμηθεί με διακρίσεις και επαίνους, ενώ το Δημοτικό σχολείο του Φουρφουρά έχει τιμηθεί και από τον Πρόεδρο της Ελληνικής Δημοκρατίας κ. Κάρολο Παπούλια.